6. sep. 2011

Miniferie på Favignana, Italien

I juni var jeg på Favignana med min kollega Daiana. Favignana er en lille bitte ø ud for Siciliens kyst. Vi fløj fra Valencia til Trapani på Sicilien, overnattede der en enkelt nat og tog så færgen til Favignana næste morgen.

Det var skønt at komme lidt væk, opleve noget nyt, se flot natur og spise god mad. Og så var det første gang i lang tid, at jeg ikke tog på ferie i Danmark, og det var også virkelig rart. For selvom jeg jo gerne vil hjem og være sammen med familien og vennerne indimellem, så vil jeg også stadigvæk gerne se andre lande og steder.

Her har I link til billederne:

Håber I kan lide dem :)

2 kommentarer:

  1. Ser sgu hyggeligt ud omend man godt kunne have ønsker sig et lidt mere vinklet udvalg c",) Måske det bare er midsundelse.

    SvarSlet
  2. Nu behøver udvalg af feriebilleder vel ikke være vinklet? ;o)

    SvarSlet